česky / english

DŘÍK MEDIN CYLINDRICKÝ - MCS s límcem

Náhrada kyčelního dříku

• cementované provedení
  • dřík je opatřem límcem

Dřík femorální cylindrický cementovaný je standardně v provedení s límcem (bez límce pouze na zakázku). V distální části má kyčelní dřík kruhový průřez, který se v proximální části rozšiřuje do anatomického tvaru. Distální konec dříku je ukončen kulovou plochou s paraboloidním přechodem. Vnitřní křivka proximální části sleduje anatomický tvar femuru. Vnější strana proximální části je přímá a navazuje bez přerušení na distální část dříku. V oblasti calcar femoris, tj. v přechodové oblasti mezi proximální částí dříku a krčkem je umístěn tzv. usazovací límec. Krček protézy je ukončen standardním kuželem 12/14 s úhlem 5°43'30'' . Femorální komponenta kyčelní náhrady je vyráběna ze slitiny FeNiCr (ISO 5832/1).

Cementovaná femorální komponenta MCS je dodávána v šesti velikostech označovaných dle průměru cylindrické části v rozsahu 10 - 15 mm.

Indikace:

Implantát je určen jako součást primární totální náhrady kyčelního kloubu při řešení pokročilých degenerativních a zánětlivých onemocnění kyčelního kloubu a nekterých úrazových stavů. Doporučujeme používat v kombinaci s kyčelními hlavicemi a acetabulárními náhradami MEDIN Orthopaedics.

Zásadní kontraindikace:

• infekční onemocnění nebo lokální infekce
  • závažné neuromuskulární nebo cévní onemocnění
  • špatná kvalita kostních struktur

Instrumentarium MCS:

2010 © Copyright ENDOIMPLANT spol. s r.o.